Als huisartsenpraktijk willen we ons werk zo professioneel mogelijk uitvoeren en we vinden het belangrijk dat je vertrouwen in ons hebt. Natuurlijk kan het voorkomen dat je geen goed gevoel hebt over het contact met onze praktijk. Je kunt bijvoorbeeld het gevoel hebben dat je niet serieus bent genomen of dat je de praktijk niet goed hebt kunnen bereiken. Dit willen we graag zo snel mogelijk weten, zodat we dit met je kunnen bespreken en ervan kunnen leren.
Je kunt je klacht of opmerking indienen door rechtstreeks contact op te nemen met een van onze medewerkers of door gebruik te maken van ons online Klachtenformulier. Een van onze medewerkers zal je klacht dan zo snel mogelijk behandelen.
Als u geen gebruik wilt maken van het klachtenformulier, kunt u rechtstreeks contact opnemen met SKGE.