Als huisartsenpraktijk willen we ons werk zo professioneel mogelijk uitvoeren en we vinden het belangrijk dat je vertrouwen in ons hebt. Natuurlijk kan het voorkomen dat je geen goed gevoel hebt over het contact met onze praktijk. Je kunt bijvoorbeeld het gevoel hebben dat je niet serieus bent genomen of dat je de praktijk niet goed hebt kunnen bereiken. Dit willen we graag zo snel mogelijk weten, zodat we dit met je kunnen bespreken en ervan kunnen leren.
Je kunt je klacht of opmerking indienen door rechtstreeks contact op te nemen met een van onze medewerkers of door gebruik te maken van ons online Klachtenformulier. Een van onze medewerkers zal je klacht dan zo snel mogelijk behandelen.
Als u geen gebruik wilt maken van het klachtenformulier, kunt u rechtstreeks contact opnemen met SKGE.
Heeft u de registratie reeds voltooid? Gebruikt u dan uw smartphone om online zaken met ons te regelen.
Registratieproces:
Stap 1. Yivi eenmalig installeren - thuis online
Voordat u begint... heeft u dit nodig:
Stap 2. De praktijk moet met zekerheid uw identiteit eenmalig vaststellen na de installatie.
Daarom dient u eenmalig langs te komen in de praktijk. U hoeft hier geen afspraak voor te maken.
Volg het stappenplan of bekijk de video.
Uw huisarts zet alle informatie over uw gezondheid in de computer. Dat heet een medisch dossier. De huisarts zet er bijvoorbeeld in welke ziektes u heeft, welke onderzoeken en behandelingen u heeft gehad en welke medicijnen u heeft gebruikt. Zo staan uw medische gegevens allemaal bij elkaar.
Je (huis)arts en je apotheken kunnen hun computer aansluiten op het Landelijk Schakelpunt (LSP). Via het LSP kunnen ze jouw belangrijkste medische gegevens delen. Een andere zorgverlener kan die medische gegevens bekijken.
In onderstaande video wordt kort uitgelegd hoe het LSP werkt als je op de huisartsenpost komt.
Heeft u de registratie reeds voltooid? Gebruikt u dan uw smartphone om online zaken met ons te regelen.
Registratieproces:
Stap 1. Yivi eenmalig installeren - thuis online
Voordat u begint... heeft u dit nodig:
Stap 2. De praktijk moet met zekerheid uw identiteit eenmalig vaststellen na de installatie.
Daarom dient u eenmalig langs te komen in de praktijk. U hoeft hier geen afspraak voor te maken.
Volg het stappenplan of bekijk de video.
U kunt via deze website uw eigen chronisch actieve medicatie herhalen.
Als u langere tijd één of meerdere medicijnen gebruikt, heeft de apotheek speciaal voor u een gratis service: zij zorgen ervoor dat uw medicijnen op een vooraf afgesproken tijdstip klaar staan. U hoeft dan bijna nooit meer een herhaalrecept bij uw huisarts aan te vragen.
Heeft u de registratie reeds voltooid? Gebruikt u dan uw smartphone om online zaken met ons te regelen.
Registratieproces:
Stap 1. Yivi eenmalig installeren - thuis online
Voordat u begint... heeft u dit nodig:
Stap 2. De praktijk moet met zekerheid uw identiteit eenmalig vaststellen na de installatie.
Daarom dient u eenmalig langs te komen in de praktijk. U hoeft hier geen afspraak voor te maken.
Volg het stappenplan of bekijk de video.
Bij minder dringende klachten kunt u ons een e-Consult sturen. Onze praktijk beantwoord uw vraag dan meestal binnen 48 uur. Omdat u niet belt scheelt dit ons inkomende telefoontjes en helpt dit ons om drukte te spreiden.
Heeft u de registratie reeds voltooid? Gebruikt u dan uw smartphone om online zaken met ons te regelen.
Registratieproces:
Stap 1. Yivi eenmalig installeren - thuis online
Voordat u begint... heeft u dit nodig:
Stap 2. De praktijk moet met zekerheid uw identiteit eenmalig vaststellen na de installatie.
Daarom dient u eenmalig langs te komen in de praktijk. U hoeft hier geen afspraak voor te maken.
Volg het stappenplan of bekijk de video.
Via Mijn Medisch Dossier is het mogelijk om inzage in uw medisch dossier te verkrijgen. Het is mogelijk om inzicht te verkrijgen in onderstaande punten:
- Laboratoriumuitslagen (overzicht van metingen die uw zorgverlener met u heeft gedeeld)
- Prachtig onderzoek (de diagnostische waarden: bloeddruk, lengte en gewicht)
- Toegangslogboek (overzicht van wie er inzage heeft in uw medisch dossier)
- Verslaglegging (per onderwerp de voorlopige conclusie en gemaakte afspraken (E&P regels)
- Overgevoeligheden en bijzonderheden
- Mijn documenten (in- en uitgaande correspondentie, bijvoorbeeld verwijsbrieven)
- Actueel medicatieoverzicht
Wij zijn open voor nieuwe inschrijvingen. Vul het formulier volledig in. U ontvangt binnen 72 uur een bevestiging van onze praktijk per mail.
Heeft u nog verdere vragen? Dan kunt u een telefonische terugbelafspraak maken.
Neem hiervoor contact op met onze doktersassistente.
Om online een afspraak te maken, moet u inloggen op het patiëntenportaal. Hiervoor heeft u DigiD nodig. Klik op onderstaande knop om in te loggen.
Heb je hulp nodig bij het inloggen? Bekijk dan de instructie via de video.